Friday, June 29, 2012

Friday night

Mysdags! Kvällen är här. Fortfarande lite deppig, men fick en del gjort och landade ett saftigt och enkelt jobb för juli, så det känns lite bättre.

Vi gick på en långpromenad för att få lite motion, men det var alldeles för varmt. Fötterna brände. Hundarna var dock väldigt duktiga och flåsade på hela vägen. Vid ett tillfälle när vi var nästan hemma villa Stan sniffa något, och vi andra var otåliga att komma hemma till AC:n igen, så jag drog lite i kopplet. Stackars Stan var nog lite snurrig av all värme, för han ramlade omkull, såg väldigt komiskt ut! Som tur var ramlade han imjuk gräs i alla fall.

Jag fick en omgång diskad i diskmaskinen i alla fall. Sarah och jag tacklade badrumsgarderoben och mitt badrumsskåp. Vi rensade och organiserade och hade en hel säck full med gamla skönhetsprodukter och annat som kunde kastas, Skönt att få ordning och reda och se vad man har, Hittade en massa kul produkter som jag glömt bort!

Sarah till och med rensade mina kardeborrehårrullar från hår och organiserade dem i en egen låda. Så duktig, skulle aldrig haft tålamod till det!

Nu väntar vi på Ken, som komme rmed godaste italienska maten. Jag har beställt min nya favorit, en enkel Margherita pizza, men den är helt gudomligt god! Inte alls som vanlig amerikansk pizza, degen är perfekt, såsen himmelsk och sedna ost och färsk basilika. Ken tycker dock inte om när jag äter den, jag brukar sittta och stöna av välbehag för den är så GOD! :-)

Förhoppningsvis försvinner deppigheten snart och jag får njuta av en trevlig helg. Hoppas ni får en trevlig helg också!

No comments: