Friday, April 19, 2013

Mobil

Jag är i valet och kvalet om jag ska skaffa en ny mobil. Har ni några förslag? Jag vill INTE ha någon form av iPhone dock...

Just nu har jag tre kandidater, den nya HTC One, nyaste Samsung Galaxy S4 och nyaste Ericsson Xperia...

Jag vill ha lite mer kraft i mobilen, just nu känns min gamla HTC MyTouch 4G seg som sjutton. Och inga nya operativsystemuppdateringar finns för min nuvarande modellen. Det känns som om processorn är för seg och inte hinner med bland alla nya, snassiga appar och dylikt. Den är ju typ 3 år gammal, och mobiler tenderar att åldras snabbare ön datorer så...

Kan bara inte bestämma mig vilken mobil jag ska satsa på...

Så snälla om någon har något att säga om dessa tre eller andra bra mobiler så mottages tacksamt kommentarer för att hjälpa mig med mitt svåra I-landsproblem...

2 comments:

Jenny said...

Jag har en Samsung galaxy S2, och är supernöjd med den! Tycker att det verkar som om Samsung har minst problem med kompatibilitet med appar etc, jag har aldrig haft några problem, och kommer med största säkerhet att skaffa S4 när det är dags att förnya kontrakt/telefon lite senare i år. Kram!

Anonymous said...

Jag har Sony Xpheria Go, den tål lite mer stryk och även vatten (om man har kontaktlocken stängda), vilket passar mig när man är ute springer i ur & skur.
Trivs med Sony (fd SonyEricsson) telefoner överlag och har itne haft något annat på över tio år...

-Mari-