Thursday, May 16, 2013

Torsdag

Vilken vecka! Väldigt stressigt med en inlåda på datorn som var full med jobb, det ena efter det andra med tajta deadlines... NU är jag dock klar för den här veckan, det som kan komma in nu är säkert inget brådskanade i alla fall. Nästa vecka ligger det redan flera jobb i kö och väntar,  men det känns ju bra att jobben flödar hela tiden.

Idag blir det dock stressigt ändå, eftersom jag måste hjälpa Sarah att se till att hon får ihop sitt science project. Det ska lämnas in på måndag, men eftersom vi inte kommer att vara hemma över helgen kan vi ju lika gärna lämna in det imorgon.

Hon har det mesta klart, det ska bara sammanföras och oragniseras till en bra presentation. Vi får se hur det blir!

Dessutom ska vi ju åka och tälta med scouterna imorgon och kommer hem på söndag. Det lär bli en hel del packande, det är ju inte direkt lyxcamping vi ska på. Varmt ska det bli, som bara den, men i alla fall inget regn!

Tjejerna ska öva på vissa färdigheter, och en av dem är att de ska laga sina middagar över öppen eld. Det kan nog bli... intressant...

Jag är i alla fall glad att jag köpte ett nytt tält i år, så jag får gott om plats och luft i tältet, vilket kommer att behövas i värmen...

1 comment:

Saltistjejen said...

Hoppas det går bra för Sarah! men det gör det alldeles säkert!!
:-)
Och ha en riktigt fin tälthelg också! KUL!!!
Kramar!