Friday, May 31, 2013

Trött fredag

Det bidde en långer dag igår. Först hela dagen på Busch Gardens som chaperone åt 4 tioåringar. I 35 graders värme, pust! Vi gick och gick och gick, och det känns i musklerna idag. Efter Busch Gardens åkte jag, Sarah och Ashley direkt till vårt sista Scout-möte. Vi kom fram prick klockan 6, så bra tajmat!

När vi slutligen kom hel var klockan nästan halv nio på kvällen och vi var bra möra. Det blev Taco Bell och soffan ett tag, väl behövligt.

Idag har Sarah bara halv dag, så jag hämtade henne och Ashley och de leker nu hemma hos oss till ikväll medan jag försöker få klart ett jobbprojekt. Känner mig riktigt trött, hjälper inte direkt att åskan hänger i luften och det är kvavt.

Imorgon har vi avslutningsfest med scouterna på stranden. Alla ska ta med mat, och vi ska ha en liten picknick och bada. Det blir Coquina Beach, eftersom det där finns gott om picknickbord i skuggan precis intill stranden.

Nu ska jag bara ta mig igenom det här jobbet, sedan skjutsa Ken ikväll och dessutom handla mat och laga mat som ska med till picknicken imorgon och till middag ikväll förstås. SEN kanske man kan sitta ner och slappa lite? :-)

No comments: