Wednesday, September 17, 2008

Odd dream

Eaaaaarly this morning I had a dream when I checked into a hotel. I took the elevator up to my room, which was on the 7th floor. After going to bed I was abruptly awaken by the family across the hallway. Their baby twins were screaming like crazy, you know, that kind of really pissed off baby scream, really loud. It kept going on and on, so finally I called down to complain, maybe they could move me to a different room or something.

Then I woke up (for real). But the babies were still crying! Confused I tried to wake up a bit more to figure out how that was possible. Then I heard it: apparently a couple of cats were having "passionate" sex outside our bedroom window. If you have ever heard cats going at it you know how laud that can be! I think it is because the male cat has some kind of hooks on his penis, and he is stuck inside the female until he has done his business. And of course, the female screams in pain. Yikes! No screams of pleasure there...


They went at if for at least 35 minutes. Then, the early morning was once again quiet. Weird how stuff like that kind creep into a dream!

3 comments:

Saltistjejen said...

Hm jag kände inte till att hannarna har små hullingar på penisen. Fast ont tror jag iten det gör väl??? Det låter så "mot naturen" isåfall.
Hoppas du slipper lyssna på deras kattskrik iallafall för det är verkligen rätt jobbigt!
kram!

S w e F l o said...

Jag blev nyfiken av det där me dkattparning, för jag kommer ihåg att någon berättade det där med hanens penis när jag var liten och fick se en väldigt högljudd parning, men det måste ha varit rena skitsnacket, annars måste dte väl ha stått någonstans? Men de skrek och fräste rejält, vilket var detsamma när jag sett kattsex live (det lät ju avancerat, men har man växt upp på landet med katter så har man!) :-)

Ewa said...

Jag kan av egen erfarenhet säga att ont gör det inte när hon skriker, likt förbaskat skriker hon så man blir tokig. Att hanen skall ha hullingar måste jag nog motsätta mig eftersom jag har sett det mest tokiga kattsex i mitt liv. Det var när vår katt Queen Ida fick för sig att gapa livet av familjen. Alf, maken, bjöd in en alldeles otroligt vacker svart hankatt på grädde för det kunde bli riktiga ungar av det. Pytt icke sa Ida och gick till attack. Det blev ett liv utan like innan vi fick ut honom. Queen Ida sätter man sig inte på. Men den katt som fick sätta på var en liten randig historia som inte nådde riktigt fram till halsen på henne när det bar åstad utanför våran dörr i fullt dagsljus. Han for som en skottspole fram och tillbak. På, juck, av fram och bita i nacken och bak och ...... Inte satt han fast inte. Ida verkade hur nöjd som helst och ungarna var gudomliga.

Ännu på Gotland men snart ....