Tuesday, November 13, 2012

Helgen

Oj oj oj vad vi var trötta när vi kom hem i söndags. Och inte så konstigt kanske, vi fick kanske 3 timmars sömn på fredagsnatten, följt av en superaktiv lördag. Vi kom i alla fall i säng runt midnatt på lördagen, men även med nästan sju timmars sömn var vi bra möra ändå. Sarah var dessutom fortfarande förkyld och hon har nog ännu inte återhämtat sig, även efter två nätter med 11 timmars sömn! :-)

Det var verkligen en upplevelse. 122 tjejer på samma camp out. Det var full rulle, minst sagt. Själva området består av 4 olika camps, vart och ett med sina egna stugor, hus och badrum. Enormt stort område. Vi gick nog väldigt många kilometer under helgen...

Det var verkligen skönt att få komma hem, duscha och sova i en mjuk säng. I fredags natt var det svinkallt, jag sov med alla kläder plus jacka i min sovsäck och det var ändå kallt. Och alla musklerna gjorde ont efter alla aktiviteter, plus att jag bar omkring på en tung ryggsäck hela tiden.

Men KUL hade vi, och det är ju huvudsaken!

Tror inte att jag orkar lägga upp bilder här, men jag lade precis upp bilder på truppens blogg, så ni får gärna kika in där och titta om ni vill: Girl Scout Troop 702

No comments: