Thursday, January 17, 2013

Torsdag

Har haft några dagar med den inte så bra kombon sjuk hund + mycket jobb. Tre nätter har jag varit uppe, sedan varit hos veterinären och sedan utan tillräcklig med sömn, jobbat.

Bob mår nu bra, det var inget direkt fel på honom som kunde åtgärdas, de kollade upp honom rejält. Hans blodsocker var lite lågt, så vi justerade insulinet nedåt, annars är det liksom bara en kombo av sjukdom och hög ålder. Bob is still going strong! :-)

Sarah är ledig fredag, lördag, söndag och måndag, vilket gör att jag får lite mer tid, eftersom jag inte behöver skjutsa till och från skolan.

På lördag ska Sarah och Ken på sin årliga Monster Truck Show. Det här blir 4:e året och de älaskar verkligen det! Jag får 5 timmar egen tid, vilket inte är helt fel det heller (klarar mig bra utan monster trucks, plus att jag tycker det är bra att de har kul bara de två).

Det blir en hel del bokprojektande för Sarah i helgen, men hon har läsa som bara den och verkligen varit duktig.

På söndag ska vi på stort Scout-möte med hela kommunen, men annars blir det nog till att stanna hemma, städa och mysa lite tror jag...

No comments: