Thursday, November 11, 2010

Problem

Lösenordsskyddet började helt plötsligt krångla, så jag tog bort det. Jag får väl övervaka och kolal om någon från Ohio besöker bloggen och i så fall hitta på någon annan lösning, för jag har ingen lust att med att ha en psyko läsa min blogg... Förhoppningsvis har hon tappat lusten och bryr sig inte om mig längre, men jag är försiktigt optimistisk endast. Hon har bevisat om och om igen att hon är helt och hållet opålitbar. Dottern, alltså.

Så vi gör ett försök, fortsätter att inte vara anonym och provar med det. För det ÄR kul att "träffa" andra bloggar genom bloggen, men det går ju inte när man har lösenord. Trist att hon ska behöva påverka så. Men som sagt, vi provar hur det går!

2 comments:

Solstrålen said...

Du får väl börja skriva på det gamla hederliga sjörövarspråket vilket inte lär funka i Googles översättntingsprogram.

Soskokönon hohelolgog!

Desiree said...

Ja jag har inte kunnat komma in på din sida på ett par dagar men nu funkar det och jag fick använda mig av lösenordet så det är mycket möjligt att det fortfarande funkar med lösenord.
KRam!