Thursday, November 18, 2010

Wow

I just got myself a pushy trainer. He hangs out in my living room and gets irritated if I don't follow his lead. He comes courtesy of the brand new EA Sports Active 2.0 Wii "game". Nothing fun and games about this, my out of shape body is still trembling from my workout on the "easy" setting...

Good the trainer goes away when the Wii is turned off, so he didn't see me sneaking a couple of chocolates from my Swedish Paradis box., somehow I don't think he would have approved! ;-)

I recommend this if you have been looking for something good to get you off the couch in the privacy (and convenience) of your home.

4 comments:

Marianne said...

Så förvånad jag blev att jag inte skulle skriva i lösenord! Hoppas som du skrev att det funkar nu!

Hoppas också att lupusattacken är över. Så trist att du ska drabbas av det där.

Haha, en personlig tränare i vardagsrummet hade jag nog inte stått ut med : D Men jag måste börja ro, för ryggens skull. Klas ska kolla om jag också har tillgång till Ikeas gym.

Kram!

SweFlo said...

Nästan hela attacken är över, nu är det mest i ryggen det gör ont, men det stör inte så mycket. Jag had einegn aning om att IKEA har gym! Det är alltid så varmt här så jag pallar aldrig med att göra nått aktivt utomhus, och med min svaga kropp, ommöblerade mage osv så är det skönt att kunna göra NÅTT hemma i lugn och ro. Men mer motion, det behöver jag verkligen!

Desiree said...

Jag har inte testat något Wii fit än men skulle gärna göra det. Det låter himla kul. Skönt att du kan stänga av den tjatiga tränaren emellanåt ;-)
Kramis!

Marianne said...

Det är nog bara Ikea här i Älmhult som har. Har hört att det jobbar 3.500 personer på Ikea här i byn, så det är nog ett sånt där personalvårdande gym. Men Ikea har inte för allmänheten, så som SATS eller Friskies eller så.

Skönt att attacken är på tillbakagång.

Kram!