Thursday, October 18, 2012

Torsdag

Är så trött, det är väl viruset som lever kvar i kroppen. Annars bara lite yr och småfebrig, inget farligt alls. Sarah är helt bra.

Nu helt plötsligt, efter flera ganska slappa veckor, är min inbox FULL med jobb igen! Jag lär ha fullt upp till i slutet på nästa vecka i alla fall. Det är väl ganska bra ändå, för då kommer det ju in lite större slantar mot slutet av året.

Just nu känner jag mig ganska fattig, vilket är knäppt eftersom alla mina räkningar är betalda fram till slutet på november och jag vet att det kommer in en slant den här veckan som täcker matinhandel och sådant där. Men känner mig lite fattig ändå!

Förra veckan hade jag lite eBay-frossa, och nu njuter jag av alla roliga paket som trillar in. En del "sweater dresses", såklart. En del tunikor, ett nytt skärp, lite leggins och sådär. Lite kul till Sarah. eBay kan vara riktigt roligt om man letar sig egenom allt som finns där, man kan hitta guldklimpar.

Calvin Klein-klänning som är helt ny med prislapparna kvar, kostade $89, fick den för $11, inklusive frakt: CHECK!

Nej, nu lite Diet Coke för att börja jobba. Har haft migrän ett par dagar, så koffein krävs för att min ömma hjärna ska kicka igång...

2 comments:

Mrs Clapper said...

Åh jag älskar ebay! Kan sitta i timmar och leta fynd... Tyvärr är det ju ofta värre med frakten hit, men många gånger kan man göra riktiga fynd ändå!

Anonymous said...

This is very intriguing, You are a quite skilled blogger. I have joined your rss feed and look forward to looking for far more of your wonderful post. Also, I've shared your internet web site in my social networks!