Friday, March 29, 2013

Fredag

Sitter och väntar på husinspektören, han bör vara här snart, sedan far jag och Sarah till Tampa.

Jag är full med BUS! Ja, det vill säga brun-utan-sol... :-) Lite lagom bara så jag inte skrämmer folk i min korta kjol, men det gör att man känner sig lite mer vårlik faktiskt. Tar det annars väldigt försiktigt med solande och har solskydd, så det är ju enda sättet att bli lite brun.

Nej, nu ska jag gå och hämta min kofta så jag är redo när han kommer. Just nu är det lite chilly ute med ca 8 grader, men det ska gå upp runt 20 idag säger de, vilket brukar betyda 25. Soligt och fint är det i alla fall!

1 comment:

Anonymous said...

sprayar du på för mycket brun-utan-sol kan du ju alltid använda klorin för att få bort det... ett gammalt husmorsknep faktiskt... :)

Lotte