Monday, April 12, 2010

Urk

Harddisken har beslutat sig for att inte riktigt samarbeta. De ska ta in den pa verkstan och klona den, sa bor det bli bra. Det basta med det ar ju att alla program kommer att finnas kvar, sa det ar ju skont. behover bara flytta over dokument och annat som foton och linande (tack och lov for Mozy och deras automatiska uppbackning, det var val investerade pengar...).

Han ska ge mig lite mer RAM nar han anda ar i farten.

Trakigt nog tar en kloning oftast 24 timmar, sa det blir ju ett tag innan datorn kommer tillbaka. Bra med personlig service, de kommer hem till mig sa jag slipper aka till dem.

Men det kanns lite som en lem har skurits av, tack och lov for Sarahs dator, annars skulle jag nog fa extrema abstinensbesvar! Ha ha... Lyckades kontakta de kunder som jag jobbar med just nu, sa det gar nog bra med det ocksa.

Och jag kopierade over min .PST fil till Sarahs Outlook, sa jag har alla mina kontakter och min kalender dar, aven om jag inte kan skicka epost darifran.

Sa lite ofrivillig semester blir det ett par dagar!

1 comment:

Marianne said...

Åh va pestigt det är när datorer lägger av! Hoppas nu att det går bra alltihop och att du får tillbaka en dator som är som ny.

Passa nu på att vila dig lite!
Kram!