Tuesday, June 28, 2011

Tisdag

Vilket betyder att vi åker till Sverige imorgon!

Uppe med tuppen idag, det ska komma en kille mellan 7-7:30 för att ge oss en offert för regn-hännor (heter det det???). Vi har redan, men inte överallt där de behövs, plus de behöver bytas ut ändå. En är trasig precis framför huset, så när det regnar blir det ett litet vattenfall just där man ska gå, inte kul.

Sedan kommer det en kille till vid 10 för en offert till.

Idag ska jag fixa det sista här hemma, lämna in hundarna till veterinärens hundpensionat, tvätta lite, packa lite och sånt där man gör dagen innan en lång resa. Sarah är SÅ förväntansfull! Nu hoppas vi bara på bra flygväder och smooth sailing..er... flying! :-)

See you on the other side... :-)!

PS Har inte ätit kolhydrater, och redan andra dagen försvann värken!

5 comments:

Fransyskan said...

vad inspirerad jag blir när du berättar hur kolhydraterna påverkar dig!

jag har ätit kolhydrater igen sedan i fredags, för att bygga upp kroppen innan en tuff 7 dagars trekk, men jag undrar om det inte var ett misstag. Hela jag sväller ju, magen krånglar, ont i nacken, ont i ögonen - gissa en som är motiverad att återgå till GI kost efter vandringen!!

SweFlo said...

Det ska bli intressant att se hur jag mår i Sverige där jag garanterat kommer att äta kolhydrater! Min lupus-doktor är helt på G när det gäller att utesluta kolhydrater, han tycker det ska bli spännande att se hru jag reagerar... Lycka till på vandringen!

Anonymous said...

Wiiii....snart ses vi igen LÄNGTAR!! Ses på Fredag!

PUSS Å KRAM

Anna

SweFlo said...

Ska bli superkul Anna! Kram!

Desiree said...

Ha en bra resa och hoppas ni får det superunderbart i Sverige. Det är kanonfint väder just nu så ni kommer helt perfekt.
Kram!