Sunday, October 16, 2011

Söndag - Aj!

Helgen blev inte helt som vi hade tänkt oss. Vi åkte till West  Palm Beach, släppte av Ken och tog oss senare till Palm Beach Gardens för att shoppa. Jättekul att få gå på H&M!

Sedan hämtade vi Ken och tog oss till Orlando.

Tyvärr började jag bli dålig redan på vägen hemifrån. Nått med magen. Föst trodde jag att det nog bara var en släng av matförgiftning, men nu lutar det nog mer mot någon form av tarminfektion.

Jag ska avvakta så mycket som jag kan innnan jag uppsöker min doktor. Jag är ju ganska bra på att känna av de här sakerna, och slipper jag att sätta foten på sjukhuset blir jag väldigt glad - och det blir min plånbok med...

Men ONT gör det.

Så inget Legoland igår, det får vänta. Ken och Sarah har åkt till Clearwater för att gå på Celebration Station, ett ställe med go-carts och bumper boats och liknande för att ha kul. Jag ska vila med en bok hela dagen.

Dricker en massa och knaprar probiotics, men har det inte blivit bättre imrogon så bär det nog av till min tarmdoktor, och då lägger de nästan garanterat in mig. Har jag tur kanske jag bara kan ta en antibiotika kur hemma i så fall, men de brukar vilja ha koll på en...

Vill helst inte... håller tummarna för att det fixar sig av sig självt! :-)

1 comment:

Saltistjejen said...

Å NU såg jag att du ju ÄR dålig! EFTER att jag skrivit en kommentar på ditt inlägg om att din läkare flyttat. Åååå hoppas att du blir bättre med hjälp av din egen kost, vatten och vila!!!