Sunday, March 18, 2012

Hej!

Jag finns här, har bara varit superupptagen med vårt svenska besök. Nu sitter de dock på flyget hem och vardagen börjar så smått igen.

Visst är det så att det är sååååå kul att ha besök och det ät tråkigt, men samtidgt skönt att komma tillbaka till vardagen?

Det här besöket har varit nonstop action med väldigt lite vila emellan. Det har varit upp på morgonen och sedan full rulle. I bland har vi kommit hem mitt på dagen för att vända, och oftast har vi inte kommit hem förens på kvällen. Och förutom frukost har vi inte ätit ett enda mål mat här hemma!

Så nu behöver jag vila ut efter min semester, ha ha!

Det har i alla fall varit superkul. Sarah hade tre kompisar som hängde på låset så fort jag kom hem från flygplatsen. De har väntat på att Sarah kunde leka som vanligt såklart. Hon hade dock en heldag hemma hos sin bästis förra veckan, en dag när vi ändå bara skulle springa i affärer och annat som var allmänt tråkigt i hennes tycke.

Hoppas att moster Pia känner att hon har haft det bra här och att hon har fått upplevea en hel del. Hon verkade nöjd i alla fall! Jag tänker inte lägga ut några bilder, hela besöket finns dokumneterat på Facebook, så orkar inte fixa med det.

Nu ska jag åka och veckohandla inför vår stora LCHF-start imorgon. Denna gång satsar vi på att köra enbart LCHF i alla fall tills skolan börjar i höst, troligtvis längre än så. Vi känner båda att vi mår så mycket bättre utan socker och mjöl. Men jag har verkligen passat på nu i veckan och ätit massor av mat och annat gott! Så pass mycket att det verkligen känns skönt att få sadla om lite kostmässigt.

Nej, nu får jag rycka lite tag i saker och ting här...

No comments: