Wednesday, March 21, 2012

Så var DEN ledigheten över...

Jag hade lite jobb som väntad epå måndag när jag gick tillbaka till jobbandet igen. Men det var bara början. Tillbaka till samma gamla go, go, go igen! Jag tänkte att de kanske hade glömt mig lite i alla fall, men icke då.

Hinne rinte med i svängarna!

Imorgon blir det dock lite slappt, eftersom jag lyckats boka in min 4:e laserhårborttagningstid på förmiddagen och min andra av tre ansiktsbehandlingar på eftermiddagen. Sedan blir det scouterna ikväll, där jag antar att det blir en del håll i gång, eftersom tjejerna ska ut och campa i helgen och det är en hel del som ska gås igenom. Jag lyckades i alla fall fixa så Sarah åker dit med sin BFF, eftersom ju hennes mamma är ledaren. Då slippe rjag sitta och köra dit 45 minuter och sedna hem igen. Men hämta ska vi i alla fall göra, tror jag, på söndag förmiddag.

Sarah ser verkligen fram emot att tälta. Det blir alltså en primitiv tältning, men de har tillgång till toalett och en kran med rinnande vatten. Men inget annat. Så ska det vara! De ska lära sig om djur och natur, de ska bland annat syssla med fågelskådning och gå på hajk. Det blir nog kalas!

Själv tänker jag som sagt gå på bio och se The Hunger Games. Ska bli kul det med, hoppas de inte har förstört boken nu bara!

Nej, nu ett ryck i köket och lite middag. Grillade kycklingvingar med färsk sparris med vitlök. Mums! Och LCHF såklart.

No comments: