Wednesday, March 28, 2012

Ojdå

Har visst tagit på mig en jäkla massa jobb tills på måndag!

Ken bad att vi skulle skjuta på middagen med våra kompisar nu på lördag tills Tax Season är över. Han går på högvarv just nu och är nog inte så jättekul att umgås med ändå, så det blir nog bäst.

Dessutom har jag och Sarah först en stor Easter Egg Hunt på morgonen och sedan ska vi ju med Girl Scouts till ålderdomshemmet för vårat Tea Party, så inte mycket tid över till att förbereda någon middag ändå.

Massor av jobb på schemat nudå, tänkte jobba halva lördagen och så på söndag. Det är det värt för ganska mycket extra $$$ tycker jag.

Och fatta vad med energi jag har nu när jag har gått igenom den där första 1½:a veckan med LCHF. (Första veckan eller två är ganska tunga när kroppen ställer om sig). Och jag har gått ner 4,5 kilo. KILO! Bara sådär liksom. LCHF is the shit...

Och i eftermiddag ska vi till grönsaksfarmen och hämta vår del av skörden för den här veckan, mums!

No comments: