Friday, May 6, 2011

Jamen...

Igår fick jag ett email från den amerikanske kontakten för storjobbet: "Det skulle vara jättebra om du kunde följa prioriteringslistan över vilka av dokumenten vi behöver ha översatta först".

Va bra.

Om de nu hade skickat listan till mig...

Den svenska kontakten är väldigt seg och tar en evighet att svara på frågor, är ganska dålig på att kommunicera (kanske därför hon glömde skicka priolistan till mig).

Väldigt frusterande att behöva arbeta med sådana människor. Hon är dessutom ansvarig för att ladda upp dokument som jag ska översätta, och det går supersegt med. Jag får liksom knuffa på och säga lite försiktigt att jag liksom inte har så många dokument kvar, kan hon ladda upp fler... Irriterande.

Men den amerikanse kontakten är trevlig och effektiv, synd att inte han hade hennes jobb! :-)

No comments: