Sunday, August 7, 2011

Söndag

Igår jobbade jag järnet, men jag och Sarah fick en trevlig och god lunch på The Olive Garden. Ibland kan jag bara få en craving för deras Zuppa Toscana, sallad och bröd... Mums!

Efter det fick vi snabbt tag på skor åt Sarah och sedan hem för att jobba igen. När Ken kom hem mot kvällen var jag alldeles för trött för att orka tänka på att laga middag, så det fick bli middag ute. Det blev Outback Steakhouse enligt Sarahs begäran.

Och imorse åkte vi ner till Anna Maria Island och åt frukost ute på Rod & Reel Pier innan vi startade ännu en helg-jobbdag. Men det blir lönsamt att jobba hela helgen, så jag klagar inte. Huset är städat, skulle behöva tvätta lite, men ingen panik med det.

Så jobb är det som gäller nu. Sarah har två killkompisar över och de spelar Wii, så inte direkt tyst och fint här, men jag har faktiskt vant mig att ha en massa ungar, så det går bra ändå. Ken kör med hörlurar och lyssnar på musik när han jobbar, så han klarar sig bra med. Kul för Sarah att ha någon att leka med!

No comments: