Friday, May 18, 2012

Sliten

Känner mig sliten efter en full vecka. Mycket jobbande samtidigt som man varit sjuk. Sarah känner nog detsamma. Mycket läxor att ta igen efter att ha varit sjuk och borta från skolan två dagar. Prov. Igår var det dessutom Girl Scouts, och eftersom vi stanande kvar och pratade med några kompisar kom vi hem sent, vid nio på kvällen. Och då skulle jag hinna med att äta och hjälpa Sarah med läxorna som vi hade kvar.

Så det känns skönt som bara den att det är fredag. Snart börjar helgen!

Idag blir det en del jobbande, men jag hoppas att det inet kommer in fler jobb under dagen (who am I kidding, såklart det kommer drösa in en del under dagen som vanligt...). Jag skulle behöva tvätta och städa lite. Suck.

Jag har redan en hög med jobb som väntar på måndag. Vi får se om jag jobbar lite på det över helgen, men det hade varit skönt att bara vara ledig.

Imorgon ska Ken jobba, så då vet jag inte om vi hittar på något, men på söndag hade vi tänkt ta en dag på stranden, men vårt strandtält och allt. Men det beror på hur Sarah och jag mår, för det är ju inte så kul att åka och bada om man inte mår bra.

Nej, nu tillbaka till jobbandet!

2 comments:

Saltistjejen said...

Hoppas ni snart får er välbehövliga vila!

Fourmum said...

Hoppas ni får till er dag på stranden, det låter mysigt!