Thursday, October 16, 2008

Fy vad taskig

Jag känner mig riktigt elak. Imorse skickade jag Sarah till lekis fast hon sa att hon hade huvudvärk, och hon hade lite feber, men lite Tylenol för febern och så åkte hon. Hon är inte den som klagar i vanliga fall...

Men när jag hämtade henne på lekis såg hon väldigt urlakad ut, röd i ansiktet och kändes varm. 40,5 C i feber... Stackarn! Jag har bäddat ner henne på soffan och fått i henne lite juice och febernedsättande. Själv har jag lite feber och har haft ont i huvdet. Så jag vet inte om det är en reaktion till influensa vaccinet som vi båda fick i tisdags eller bara en förkylning, men det är väl detsamma. Usch vad jag känner mig dum som skickade henne till skolan, hon skulle ha haft en dag på soffan med isglass och TV. Hon får lite extra kramar!

No comments: