Wednesday, July 21, 2010

Lite bläig

Känner mig lite håglös och lite PMSig. Har liksom inte ork eller lust att komma igång med nått. Och jag som hade sådan fart med jobbandet i morse! Telefonen verkar vara på G, den kommer med vanlig post, så det är lite kryptiskt att läsa trackingen, men den verkar har sorterats på mitt lokala postkontor i morse, så den kommer nog idag!

Håller på och tvättar och plockar lite, men hamnar mest framför datorn med lite håglöst surfande istället.

Lite har det nog att göra med att vi väntar på nyheter om vi har fått huset eller inte. Inget man kan göra innan vi vet. Då kan jag sätta fart och beställa besiktning och annat, eller i värsta fall, arrangera visning av ett annat hus...

Nu har jag i alla fall ätit lite hummus och druckit lite Cola, så kanske det får fart på mig. Om bara posten kunde komma i alla fall, så en väntan är över. Ja vilka I-landsproblem man har! :-)

1 comment:

Mrs Clapper said...

Det ÄR ju så jobbigt att vänta! Jag skulle också fått besked idag, men får också vänta till imorgon. Det är ju som du säger, I-landsproblem och man känner sig lite dum som klagar... Men det ÄR ju så jobbigt att vänta!!