Tuesday, July 27, 2010

Varför...

Skulle jag ta ett sådant där anti-illamående piller efter maten igår kväll? För att jag var illamående såklart, men fy vad trött jag fortfarande är! Det slog ut mig totalt, så absolut inga fler av dem om det inte är kris! Inget kul, tungan känns som om den är gjord av bomull och jag är seg som sjutton...

Förhoppningsvis blir det här en relativt normal dag. Jag lyckades äta en bit köttfärslimpa, men jag hade hoppats på hela tallriken :-)!

Ken gjorde ett bra jobb med att dammsuga och moppa igår, men det var svårt att bita mig i tungan och inte ge honom råd hela tiden, ha ha!

Ska fixa med resten av huset idag. Vi får väl se när de kommer, vi har skickat ett paket med bud med bensinkort och lite annat, så de kan inet åka förens de har paketet. Det brukar komma fram på morgonen, men ibland kan det bli sent på eftermiddagen eller mot kvällen om man har otur, så vi får som sagt se hur det blir med det.

2 comments:

Saltistjejen said...

oj men skönt att du Ken kunde städa igår! Hoppas du snart känner dig piggare!
Kram!

Mrs Clapper said...

Vad jobbigt att bli så påverkad! Även om det hjälper mot illamåendet så är det hemskt att bli så utslagen... Hoppas det blir bättre snart!