Wednesday, September 8, 2010

Wednesday

Seems like the rest of the week is going to be a very busy work week, my inbox is full of jobs right now...

Looking forward to Saturday night when we are going to Tampa to see Disney on Ice: Minnie & Mickey's Adventure.

I have wanted to take Sarah to a Disney Ice Show for years, but the times never fit. Now we happened to get a super deal through the Tampa Bay Lightning (Ice Hockey in NHL) who is doing a charity for Manatee County schools, so perfect! We got really great seats really cheap!

Now I need to get to work... I have hundred of pages that need editing, but first a small translation project...

PS Try not go get a big mosquito bite UNDER your foot, it is NOT fun!!!

6 comments:

Marianne said...

Toppen med mycket jobb! Jag får ett stort jobb på fredag.

Haha, UNDER foten har jag klarat mig ifrån. Ögonlocken är inte heller att rekommendera, det blir svårt att se när de svullnar ...

Kram!

SweFlo said...

Ja ögonlocket, det hade jag ett för någon månad sedan, inte kul heller!

Fotsulan är helt svullen, men man måste ju gå liksom, så man ha ringet val. Och superkrämen som normalt funkar skitbra mot just myggbett verkar inte klara av att ta sig igenom den tjocka huden under foten... :-(

Annika said...

Vad kul för er!
Har sett Disney on Ice en ggn för länge sen då K var liten. Det var fint.

Malin said...

Kul med Disney on Ice!!
Myggbett under foten har jag också testat och jag håller helt och fullt med om att det inte är särskilt kul!

Desiree said...

Vad kul att gå och se Disney on Ice. Det tror jag blir en kanonshow. Den hade jag också gärna velat se. Jag tror Sarah kommer att gilla den jättemycket. Så skönt att höra att MRI gick bra och att det inte var något avvikande resultat utan att allt såg normalt ut. Hopps nu att muskeln läker och att hon slipper ha ont.
Kram!

Petchie75 said...

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden hoppas jag!! Jag har läst sporadiskt den senaste månaden men hann aldrig kommentera. Vad skönt att höra att Sarah är fått all clear och att det bara är en muskelsträckning ryggen. Och att ni är ensamma igen efter besöket från hell, stackarna, ni måste känna er så brända!! Jag hoppas för Kens och Sarahs skull att ni ngngång kan ha en mer normal kontakt med Kens dotter när hon har mognat (om hon någonsin gör det) och uppför sig som en vuxen person.
Stor kram!