Friday, January 28, 2011

BRA service

Om ni som bor här i USA inte har provat zappos.com GÖR det! De har inte bara skor utan hushållsprylar och kläder. Jag tror de börjar bli lite av det nya Amazon.

Det som gör Zappos speciellt är deras roliga, vänliga och verkligen supereffektiva service. De har gratis 1-dagsfrakt, och behöver man byta eller lämna tillbaka något får man gratis 1-dagsfrakt för det med! Wow!

Hittills har jag inget annat än lovord för de beställningar jag gjort (och vi köper det mesta på nätet nuförtiden). För ett tag sedan beställde jag t.ex. ett par Uggs-stövlar, och det första paret var inte riktigt rätt modell för mig. Jag chattade med en tjej på zappos, och nästa dag hade jag fått ett nytt par, utan att ens ha hunnit skicka tillbaka det gamla paret!

Och igår kväll vid halv åtta på kvällen beställde jag ett par Birkenstock-sandaler till Sarah ($20 billigare än på andra ställen), och när jag kollade imorse stod de att paketet redan är ute för leverans! Och det skickades från Kentucky! Inte illa! Så jag rekommenderar VARMT att ni kollar in Zappos. Om ni läser lite på deras hemsida så får ni snart en uppfattning att de är smått galna och roliga, vilket gör det hela lite kul. Men framför allt SERVICEN är topp!

Hoppas att ni får en trevlig helg!



1 comment:

Saltistjejen said...

Japp Zappos är super!!!
:-)