Tuesday, April 5, 2011

Coyote

Lyckades då äntligen få se en av de coyotes som springer omkring i vårt kvarter. Det var straxt efter åtta på morgonen och vi var på väg till skolan, helt plötsligt springer det en över vägen, med en stor anka i munnen!

Vi stannade bilen och coyoten sprang in mellan grannarnas hus, släppte ankan och bara stod där och tittade på oss. SJälvklart halade jag upp mobilen och knäppte några kort nu när han poserade så fint!

Och självklart lyckades jag RADERA alla foton när jag förde över dem till datorn! Morr...

Det får bli några Internet-bilder på hur en Florida-coyote ser ut i stället...




2 comments:

Marianne said...

Spännande med coyotes som springer runt i kvarteren! Kanske mindre spännande om man har djur utomhus, förstås.

Det låter väl bra med LCHF om du mår bra av det! För en frisk människa tror jag inte på sånt, men om man har problem av olika slag, som du som har ... nu har jag glömt vad det heter, då är det väl alldeles utmärkt att man kan prova sig fram till en kost som hjälper! Lycka till med den!

Skönt att ni kan ha lilla kissen och hundarna i samma rum nu : )

Kramar!

Anonymous said...

Jag lyckade radera hela minneskortet en gång (efter jag varit nere & häslat på er samt mina NYC bilder) men hittade någon programvara på nätet som återställde de flesta korten även om inte alla blev jätte bra kvalitet...

-Mari-