Thursday, April 14, 2011

Spännande

Väntar på att få reda på om en slutkund godtar en offert som just har lämnats in av en jättetrevlig översättningsagentur som jag jobbat mycket med i flera år (speciellt ägaren är urgullig). Om slutkunden godtar den så får jag mitt livs största översättningsuppdrag!

Det kommer att betyda heltidsarbete 6 dagar i veckan fram tills vi åker till Sverige i slutet på juni... så inte exakt annat än jobb och mer jobb under de senaste sisådär 9 veckorna.

Men. Det innebär också att jag skulle tjäna VÄLDIGT mycket pengar, nästan en för mig normal årslön på 9 veckor. Och det jobbar jag gärna lite extra för! :-)

Så nu håller vi tummarna för att kunden ger oss grönt ljus!

2 comments:

Marianne said...

Jag håller tummarna för att du får det! Håll tummarna för mig att jag får ett lektörsuppdrag och ett redigeringsuppdrag nästa vecka! : )

Kram!

Anonymous said...

Hoppas, hoppas!

-Mari-