Thursday, April 14, 2011

Torsdag

Idag är det städa som står på schemat, och såklart har jag noll lust med det. Lyckades i alla fall koppla min mobil direkt till TVns stereohögalare så jag kan lyssna på svensk radio, lite kul i alla fall!

I kväll ska jag på "kvartssamtal" hos Sarahs lärare. Då får man betyget och pratar igenom hur det går osv. Maken är i slutspurten på deklarationssäsongen, så det är stört omöjligt att få med honom dit tyvärr.

Kanske ska jag fixa med lite lunch nu, klockan är ju kvart i tolv. Typ allt för att dra ut på det tråååkiga stääääädandet. Men svärmor komme rju imorgon, så det är nog bäst att i alla fall ta det värsta! :-)

1 comment:

Marianne said...

Hups, svärmor, ja då är det bäst att städa och kontrollera med vita handskar : D

Lycka till med Sarahs betyg, men jag är rätt övertygad om att hon får bra betyg, hon verkar så duktig!

Kram!