Thursday, September 20, 2012

Härligt slapp dag

Jag är glad att jag tog en extra ledig dag. Jag har gjort absolut inget alls, bara slappat.

Kollade på Svenska Hollywood-fruar, men Gunilla får mitt blodtryck att gå upp... Bättre då att titta på Djurakuten på samma kanal!

1½ timme tills Sarah ska hämtas. Ska nog ta fram min bok som jag läser just nu, "När skönheten kom till Bro" av Anna Jansson, som utspelar sig på Gotland. Har tre andra böcker som ligger och väntar också, ska nog plöja dem i helgen...

Glömde ju att nämna att moster Pia hade skickat ett nytt svenskt tangentbord till mig som jag beställt. Hon hade dock skickat med allehanda andra trevliga saker, som en massa kattsaker till Sarah och svenskt godis! Perfekt timing, mumsade glatt i mig saltlakrits igår... :-) TACK!!!

Det har ju sina fördelar att vara ordinerad vila! :-)

No comments: