Sunday, September 2, 2012

Söndag

Fortfarande så trött! Igår var Sarah på pool party. Jag var chafför åt henne och två av hennes kompisar. Passade på att gå husesyn hemma hos en kompis, B,  som just flyttat (en av Sarahs kompisars mamma). Kul att se hur andra har det och deras renoveringsobjekt! Man får en del ideer och kan dela med sig av sin egen erfarenhet.

Åkte efter det hem och städade lite, och senare på eftermiddagen kom samma kompis hem till oss med Sarah och kompisen K som B hade hämtat på festen.

Resten av eftermiddagen och tidiga kvällen satt vi och pratade om allt möjligt medan tjejerna lekte.

Sedan var det dags för en lugn kväll med en stor grönsallad och grillade kycklingvingar. Såg på film, det var Dark Shadows med Johnny Depp, inte så där jättebra, men lite kul. Var så trött!

Imorse blev jag uppjagade ur sängen vid 9.20 och han knappt klä på mig innan vi drog iväg till ett trevligt frukostställe. Kylskået ekar nämligen tomt som bara den, så det vara bara att äta ute.

Idag ska jag komponera meny för veckan och storhandla, det behövs när man äter en specifik kost som vi gör.

Måste nog jobba lite också, men eftersom det är helgdag imrogon (Labor Day) så kan jag ju allti dta det imorgon.

Skönt att ha ett helstädat hus, känns mycket mer avslappnat då. Det enda som behövs göras är lite tvätt, men det kan jag ta imorgon.

Nu ska jag gå och fixa till en iskall Diet Coke med is så jag kan vakna till lite mer innan jag bestämmer mig för vad vi ska äta idag... Hoppas ni alla har en bra helg!

No comments: