Wednesday, October 24, 2007

Silly little things that makes me smile!

OK, I got a little challenge for you all! I was standing in the kitchen, peeling potatoes for tonights dinner, not exactly my favorite thing to do in the kitchen.. When my eye caught this little guy on the counter... Very silly but cute! Do you have any silly stuff in your house that just makes you smile? Take a picture of it, post it on your blog and let me know when you are done in the comments, or if you don't have a blog, let me know what your silly thing is by commenting.

Here is my silly thing... (I kind of smile when I see the silly girl in the background too!)

My awesomely cool Viking toothpick holder!

6 comments:

Anne said...

Hihi, den var riktigt rolig faktiskt. Söt också. Tjejen i bakgrunden är väldigt söt hon också :)
Jag har faktiskt ingen kul, knäpp grej i köket just nu som får mig dra på smilbanden. Men vore inte helt fel med nåt som man kan vila ögonen på när man t.ex. skalar potatis.

Anne-Marie said...

Kul liten grej att vila ögonen på. :) Jag har ju ingen digital kamera och ingen mobiltelefon som kan ta bilder så jag får berätta vad jag har. I köket i fönstret där diskbänken finns har jag en liten söt, grön groda. Den var Michaels och han skickade den till mig när vi flyttade från Hawaii.

Saltistjejen said...

Hm, jag måste nog fundera lite. men ska kolla runt ifall jag kanske har något lite lustigt att fota och visa dig! :-)
jag tycker din "tandpetargubbe" var gullig! Rolig på ett lagom sött vis!

S w e F l o said...

Jag såg honom i Stockholm i en av de där krimkramsaffärerna, var bara tvungen att ha honom! Han hade en maka med, men det får bli nästa gång!

Desiree said...

Han var riktigt söt. Jag ska ta och fundera på vad jag kan ha hemma som får mig att dra på smilbanden så får jag återkomma.

Monica said...

Wow, vilken cool liten tandpetsfilur!