Wednesday, September 21, 2011

Onsdag

Det har varit en stressig vecka med jobbet efetrsom jag försöker bli klar med allt nu! SKA bli klar!

Det har fuskats rejält med lågkolhydratskosten denna vecka. Fan, den har helt övergetts så min stress kan få festa på kolhydrater. Igår skäms jag att erkänna att jag åt Nutella med sked direkt ur burken! Men sjutton vad gott DET var!

Jag inser att jag får vänta med att styra upp kosten tills det här stressmomentet är borta, det är ju SNART! Kan liksom inte koncnetrera mig på mat just nu...

Idag ska jag dessutom på möte i Sarahs skola vid tvåtiden. Vi ska komma överens om en ny plan med hennes talpedagog och arbetsterapeut, det ska göras en gång om året. I princip sitter vi vid ett bord, de berättar vilka framsteg Sarah har gjort, säger att detta vill vi uppnå, jag hummar ja ja och sedan är det klart. Jag vet inget om talpedagogik eller arbetsterapi, så jag tenderar att bara hålla med i deras rekommendationer, det blir nog bäst så! :-)

Nu har jag hunnit dricka en Diet Coke, så nu kanske jag kan få sprutt på jobbandet.

Och katten Elsa åt en bebisödla när jag satt på toan precis. Såklart hon gjorde det när jag inte kunde komma och rädda det stackars djuret, utan fick snällt sitta och titta på! Sadistiska äckelkatten! :-) Hon riktigt slickade sig om munnen efteråt...

No comments: