Thursday, September 22, 2011

Torsdag

Det enda jag vill idag är att lyckas få ihop tillräckligt med hjärnkraft för att bli kar med jätteprojektet. Så nära, så nära!

Idag har Sarah Art Club efter skolan, så jag behöver inte hämta henne förrens halv fem, så jag MÅSTE skärpa till mig och få det har klart IDAG!

Det är fysiskt möjligt, men om hjärnan orkar vet jag inte.

Ska nog gå och ta dagens föesta Diet Coke nu så jag kan komma igång.

Och i år IGEN har jag lyckats att nästan redan ha alla julklappar klara! I alla fall större majoriteten... SÅ skönt! Jag är alltid så glad i december när jag inet behöver stressa runt. Kens klappar har jag inte, men det blir nog en eller ett par större. Har bara en ide klar i huvudet, har aldrig någon aning vad jag ska köpa till honom.

Nya kläder kanske? Hans gamla hänger som säckar nu när han gått ner så mycket i vikt! Fast kläder är trist i julklapp tycker jag... Ja ja...

Mot köket och en Diet Coke nu så vi kan få sprutt på det här! Mållinjen är ju så nära!!!!!

1 comment:

Saltistjejen said...

Å Lycka till! Hoppas du nu hittar din energi och kraft!
:-)