Friday, August 31, 2012

Fortfarande vaken

Nu är klockan snart 5.23 på morgonen. Har varit vaken sedan 1...

Bob är fortfarande inte bra nog så att han kan lägga sig och sova, stackaren. Jag vet ju att det inte är mycket jag kan göra. Vi gick ut lite igen, men det hjälper ju inte.

Han fick smärtlindrande i en liten bit bröd, men det spydde han ju såklart upp. Stackars liten!

Själv passade jag på att jobba när vi ändå satt inne på kontoret. Så jag bör kunna gå och lägga mig någon timme efter att Sarag har åkt till skolan.

Min plan är att Ken kan åka till jobbet lite sent och släppa av Sarah på vägen, då slippe rjag ju ut och köra.

Just nu är jag hur vaken som helst, vill inte tänka på hur det blir senare idag... Och imorgon kan jag inte sova så länge eftersom jag ska vara chafför på morgonen. Men på söndag, DÅ ska jag ta igen den här missade sömnen hoppas jag!

No comments: