Wednesday, August 29, 2012

Onsdag

Idag blir det nog lite dåligt med tid...

Jag har inte alls hunnit fixa med den nya dator, jobbet kom emellan.

Jag har flyttat över min gamla dator till Sarahs skrivbord, den är hennes nu, men jag kommer att använda den ett tag till eftersom det nog tar ett tag innan den nya är redo.

Så här ser den gamla datorn ut, på Sarahs skrivbord:


Och så den nya datorn, vid mitt skrivbord:


Den nya datorn är fortfarande en "virgin", inget rört där ännu...

Nu på förmiddagen måste jag till hudläkaren. De var tvungna att boka om min tid jag hade i måndags pga stormen, så vi får se vad de gör åt näsan idag.

Imorgon och på fredag har jag massor av jobb, på lördag kommer en komis hit. Så vet inte riktigt när jag ska få tid till allt som ska göras!

1 comment:

Marianne said...

Bra med två skärmar, jag har en gigantisk Mac i stället, där får jag plats med upp till fyra dokument att jobba med samtidigt och se samtidigt. Ditt skrivbord påminner mig om att jag måste skaffa en sån där tangentbordshylla! Det finns ju på Ikea, så nu måste det bli av!

Lycka till med hudläkare, datorer och kompisar!

Kram!