Friday, August 3, 2012

Fredag

Hej. En aningens varmt var det här...

Sarahs kompis är här idag, så vi tog en tur till poolen imorse. Kompisen hade aldrig åkt cabriolet innan, så hon tyckte det var jättekul att få prova det. Som tur var skulle vi ju inte speciellt långt, poolen ligger i vårt kvarter, annars hade det nog varit för varmt.

En av Sarahs kompisar kom till poolen precis när efter oss, och de hade jättekul med världens vattenkrig. Tur att det bara var dem i poolen, ananrs hade det ju inte gått att leka så vilt!

Efter poolen var det lunch och sedan har tjejerna hållt igång non-stop. Själv varvar jag jobb med tvättande idag.

Igår såg vi Tillbaka till Framtiden, det var ett tag sedan jag såg den, jag trodde jag kunde hela filmen utantill, men det var en hel del detaljer som jag glömt bort. Sarah tyckte den var kul, så ikväll ska vi titta på 2:an och kanske 3:an om vi orkar.

Imorgon blir det beachen igen. Nu är den som bäst, så man får passa på.

Sarah och jag har lite shoppande att fixa med i helgen, så vi får väl se om vi kan få det gjort på söndag. Måste köpa insulin och sprutor till Bob, och Ken ville visst att jag skulle köpa några nya skjortor till honom också.

Så det får bli lite olika ställen, annars är jag en fan av att få allt gjort på samma ställe. Men insulinet finns bara på en affär, sprutorna endast på en annan. Skjortorna förhoppningsvis i någon av två av Kens favoritaffärer och sedan ska vi ha lite skolgrejer, vilket nog blir på Super Target, där jag också kan handla matvaror om så behövs. Känner mig redan trött, bara av att läsa om det! :-)


Nu lite mer jobb innan det blir fredag på riktigt... Ha en bra helg nu!

No comments: