Wednesday, April 2, 2008

Jobb

Jag tror faktiskt inte att jag har jobbat så mycket som jag gjort de senaste tre månaderna någonsin i mitt liv! Jättekul! Mycket har nog att göra med att jag mår så bra just nu...

Och jag behöver verkligen pengar (vem gör väl inte det). Ska betala en del av golvet nästa vecka. Känns ju kul att bidra till det! Fast jag funderar fortfarande på det där med en ny TV. Det blir nog en inom de närmsta två månaderna tror jag... Lite kul ska man väl få för allt hårt arbete man lagt ner?! Eller?

Ja det finns ju inga problem med att göra av med 15 000 dollar om man så säger... Fast det är ju inte lika kul att betala räkningar :-)

Sarah är förtrollad av Bamse på TV just nu, så jag får fortsätta att jobba tills filmen är slut. Då är det dags med långpromenad för alla. Det är ju en fördel med att jobba hemma med barn och hundar, man sitter aldrig FÖR länge framför datorn. På gott och ont när man ska jobba. Det blir ganska skönt när skolan börjar igen nästa tisdag, både för mig och Sarah tror jag.

No comments: