Tuesday, May 19, 2009

More rain

Today we have a 90 % chance of rain. Translation: It will rain all day.

OK by me, we need the rain badly, and I don't have any plans to be out and about much anyway. The only bad thing is that I have very bad joint pain in my wrists, almost feels like I have some broken bones or something, but I know it is just the weather messing up the joints.

I was super tired last night, so much in fact, that I was sleeping by 8:45PM! I guess I needed soem extra sleep...

It is only 9 in the morning, but I have already managed to get Sarah off to school, eat breakfast, clean the kitchen, start the dishwasher up, water all the plants, start a load in the washing machine, do two jobs.

So now I am going to watch the movie Twilight. I missed all the hoopla about it when it first came out, but I am looking forward to see if it was worth any of the (teenage mostly) hysteria. What the heck, it is rainy and gray outside, I have a Diet Coke and some mixed nuts for snacking, sounds like the perfect thing to do right now!

5 comments:

Taina said...

Låter som en riktigt mysig inner-sittar-dag!

S w e F l o said...

Det har varit så jättevarmt på sistonde, så det känns helt OK med lite svalkande regn!

annieverse said...

Det låter som helt rätt sätt att spendera en gråregnig dag på :-)

Annika said...

Låter BRA!!
Twilight har jag sett, men inte läst.
Men jösses, man blir ju mörkrädd när en massa medelålders kvinnor är galna i böckerna och filmerna o tom ordnar partyn med twilight tema...
Min dotter älskar böckerna, och hon är 12...
Men när 35-50 åringar börjar hålla på vet jag inte...
det kanske är jag som inte fattar?
Ska bli kul at höra vad du tycker om filmen.

S w e F l o said...

Filmen var ju OK, man kan liksom känna kemin bakom de två huvudpersonerna, och hade jag avrit 15 så had ejag nog gått och suktat efter han den där som spelar Edward (tycker mest han ser otvättad ut när han ses ute på fester och TV), han passar bra i rollen! Ska nog läsa de andra böckerna, de sitte roch skräpar på min Sony Reader och väntar, för nu vill jag ju veta hur det går! Det var just uppehåll i regnet, så tog tillfället i akt och tog hundarna på en lång promenad (med regnjacka på i fall i fall). Härligt ute ändå!