Wednesday, February 20, 2013

Onsdag

Igår var det yoga. Den som säger att yoga är lätt som en plätt har nog inte provat! Vissa positioner är tuffa, musklerna darrar och man kämpar för att hålla balansen, men det känns alltid härligt efteråt!

Idag blir det Body Pump. Ska precis ge mig ut i en väldigt tät dimma på långpromenad med hundarna. Tur att jag har en neongul t-shirt på mig, så jag syns i tjockan! :-)

Imorgon blir det enbart jobb, måste jobba ifatt lite på det stora jobbet, en massa små jobb kom emellan igår. Dessutom är det scouterna imorgonkväll. Men det blir nog bra, sedan Body Pump på fredag och förhoppningsvis yoga tiiidigt (för mig i alla fall på en helg :-) ) vid 8 på lördag.

Nej, nu är det dags att ge sig ut på en promenad här! Glad i alla fall att vi har vårt vårväder tillbaka med nästan 30 grader varmt igår!

1 comment:

Fourmum said...

Det låter bra med vårväder ;) Vi landar i Orlando på måndagkväll och längtar efter vår/sommarväder ;) Jag tycker du är duktig som tränar! Kram