Tuesday, February 19, 2013

Tisdag

OK! Hur ska jag nu hinna med allt?

Har tagit på mig ett rejält jobb, men det är för en gammal trogen kund och ett projekt som vi har jobbat med över flera år, så inget svårt eller så. Men det blir nog till att jobba över helgen om jag ska hinna träna!

Idag blir det yoga, det är allt som hinns med. Har precis ätit frukost bestående av två kokta ägg, ägg är verkligen bra mat, de har allt vi behöver förutom C-vitamin. Det får bli lite mer bastant lunch efter yogan istället, annars brukar jag se till att äta scrambled eggs & bacon några timmar innan jag tränar.

I eftermiddag ska Sarah och jag möta Ken vid Bradentons Court House. Jag ska ansöka om mitt första amerikanska pass och Sarah ska förnya sitt. De är väldigt strikta, så det är enklast om båda föräldrarna är med vid ansökan.

Annars njuter vi av vårt numera varma och goa hus! Det nya värme och AC-systemet spinner som en nöjd katt och det tar noll och ingen tid att värma huset! Fast i eftermiddag ska vi tydligen gå tillbaka till 26 grader varmt igen, så det blir väl att testa AC:n istället! Härligt med ett så fräscht och nytt system, det märks en STOR skillnad.

Förresten, SNART kommer vi att få tillökning i familjen, förhoppningsvis inom någon vecka. Tänker inte berätta mer än så, han heter Steve och är väldigt efterlängtad i alla fall! Ni får se senare... ;-)

No comments: