Friday, August 29, 2008

Hm?

När Ken kom hem vid sjutiden fanns det inte ett spår av en endaste polisbil, allt var återställt till sitt gamla lugn. Jag har inte hört ett pip på gårkvälls nyheter om något SWAT-team i Bradenton, men det borde ju rimligen dyka upp idag. Det är ju inte varje dag det är SWAT-tems ute på G ens i hela Tampa Bay-området...

Bob har nog varit och ätit av vad-det-nu-är som växer i vår trädgård den här tiden på året. Samma visa. Bob glufsar. Bob skiter. Bob SPYYYYYR.

Igår lyckades han tom med spy under en filt där han låg på en kudde på stolen. Så det var spya på honom, filt, kudde och kuddöverdrag. Till historien hör att jag tvätta alla dessa igår. Inklusive hunden. Så nu blev det snabb-bad för Bobben och ut med rubbet i garaget. Det stank.

Imorse låg Stan längst ner vid fotändan i vår säng, under filten. Då beslutade sig HAN för att spy. I min renbäddade säng...

Som tur längst ner på kanten, så upptorkning av det värsta och sedan sova vidare. Jag tänker INTE tvätta lakan klockan 6 på morgonen...

Mari kom fram 1 timma för sent från Chicago igår. Ett spann ligonsylt hade gått sönder i hennes resväska. Inte kul! Men ett spann överlevde! Jag tror att vi kan rädda alla hennes saker som fick lingon på sig!

Nu ska jag skjutsa Sarah till lekis, Ken är i Largo, uppemot Tampa på fredagar, så han åker så tidigt att han inte kan skjutsa henne, vilket han annars gör varje dag.

Sjuksystern kommer nu på förmiddag med, måste fråga henne om min mage, jag har skitsvårt för att äta nått utan att det gör ont och bränner, som halsbränan fast värre, i magen.

Over and out.

No comments: