Saturday, January 31, 2009

SHE did it!

Sarah and I was shopping a little yesterday. We were at a "Victoria's Secret" store, and I was looking at some stuff, when she whispered to me: "Mommy, I farted!". Well, eh..., good for you!

It smelled pretty awful. It always surprises me how a little person like that can produce such stink. Anyway, I quickly moved to a different part of the store, so we would not be associated by the Perfume de Fart...

While we walked by the area where the cash registers are, where there were a LOT of people standing, Sarah says loudly so everyone can hear: "Mommy, you farted, it smells baaaaad!" WTF??? The little weasel! She was snickering happily as I scuttled out of the store...

She thought it was so much fun, (and it kind of was if it wasn't me). How did she develop such a wicked, evil sense of humor?!?

Daddy thought it was the best thing he had heard in a long time...

4 comments:

Lotte Jensen said...

jag har råkat iut för samma ska ... flera gånger genom arbetet... att någon anna HÖGT säger att JAG har fist fast det ppenbarligen var personen själv som gjorde det...

Saltistjejen said...

Hahahahaaaaa! De är smartsre än man tror de där små liven! Jag tyckte det var väldigt skoj, men jag förstår att du inte skrattade JUST DÅ! :-)
Hehe!
Kramar till både dig och lilla Fistrollet! :-)

Anna said...

Hej!

Jag har skapat ett litet forum som jag kallar Smågodis (http://smagodis.getforum.org) för svenska tjejer bosatta i Nordamerika eller intresserade av USA/Canada i allmänhet och kanske planerar att resa eller flytta hit. Till skillnad från SWEA och Svenska Mammor, så är det gratis.

Jag fick idéen då jag dagligen läser svenska bloggar från USA, där vi alla delar med oss av tips och information i kommentar fälten, men eftersom inte alla har en blogg så kommer ett forum till bra användning. Namnet Smågodis,
eftersom vi saknar lösviktsgodis och att det är helt enkelt ett forum med lite gott & blandat!

Själv bor jag i Californien med min man och dotter och har bott i Canada och USA i snart 12 år.

Informera gärna dina läsare så vi kan nå så många svenska tjejer i USA och Canada så möjligt! Tack för hjälpen och jag hoppas att vi alla kan knyta lite kontakter, få lite tips och idéer!

Kram,

Anna

Forum - http://smagodis.getforum.org

Blogg - http://www.thethriftystylist.blogspot.com/

Anonymous said...

Hahaha. Jag håller med Ken. Roligaste jag hört på länge. skratta så jag kikna på jobbet när jag läste...
-Mari-