Friday, June 29, 2012

Bläig

Det är fredag idag, vilket är härligt. Men jag är på ett uselt humör, riktigt deprimerad.

Jag är helt övertygad om att det är hormonerna som spökar, men det får mig ju inte att känna mig bättre...

Jag hade inte tänkt jobba idag, i alla fall inte mycket. Städa är vad som behövs, blev aldrig något häromdagen då jobbet kom ivägen igen.

Men allt känns så innerligt tråkigt och bläigt. Superdeprimerande, verkligen. Har inte lust med nått alls!

Hela veckan har varit lite stressig eftersom de har implementerat en ny server på Kens jobb. Allt som kan gå fel gick väl fel, typ. Som vanligt!

Men i år hade de i alla fall en inhyrd IT-konsult, så Ken behövde inte stressa över allt själv. Men tyvärr är min man en sådan som stressar lätt, och då blir han sur och tvär. Man vet ju att man inte ska ta det personligt, men det är ju inte kul att gå omkring i en sådan atmosfär hela veckan. Igår blev de dock klara och allt kan lugna ner sig. Puh!

Ser fram emot att tillbringa några timmar på stranden nere i Venice Beach imorgon, följt av lunch på härliga Sharkey's.

Kan bara inte skaka av mig denna deppiga känsla. Sarah sover fortfarande, men jag pratade med henne och vi ska försöka få  upp henne vid 10 varje morgon.Fick hon välja sov hon säkert till halv ett varje dag.... :-)

Så nu ska jag fortsätta att ha min inre debatt om jag ska ta tag i badrumsgarderoben eller inte... Suck.

No comments: