Thursday, June 14, 2012

Torsdag

Huvudvärken försvann igår kväll! Jippi!

Lyckades göra klart hela det stora jobbet precis till klockan fem igår kväll. Det var skönt att bara sätta sig ner efter det och göra ingenting.

Ska snart iväg en sväng för att göra sista laserbehandlingen, och såg sedan fram emot en eftermiddag i lugn takt...

Inte då! Kunden mailade precis och meddelade att de har ännu ett stort projekt de vill att jag ska fixa åt dem. Gärna NU, så snart som möjligt! Så mycket för en långsam eftermiddag. Förhoppningsvis kan jag fortfarande ta några timmar ledigt för lite beach i helgen, men nästa vecka är i princip redan uppbokad med jobb varje dag! Busy busy!

Man ska inte klaga, hellre har jag för mycket jobb än för lite...

Nu en snabb dusch och sedan iväg innan det är tillbaka till jobbandet igen. Sarah åkte med Ken till jobbet imorse eftersom hon inte kan följa med mig till laserbehandlingen. De var så söta när de gick med varsin laptop-väska på axeln... :-)

Hur jag ska hitta tid till att tvätta och städa har jag ingen aning om. Ken kommer hem vid sju på kvällarna och då orkar man bara inte. Vi är båda helt slut. Ja ja, det får väl vara lite stökigt helt enkelt! Man får passa på när jobben rullar in! :-)

No comments: