Tuesday, July 31, 2012

Mätt

Jobbade på som bara den idag, och klockan tre insåg jag att jag var superhungrig. Värde lite köttfärssås från frysen och kokade lite spaghetti. Så nu lär det inte bli någon middag för mig, herremintid vad gott det var och nu är jag supermätt!

Inte har jag fått något vettigt gjort idag, inte ett skit, bara jobbat.

Och snart är det dags att hämta Sarah, så det är ju ingen mening med att påbörja nått nu.

Ja ja, det kommer väl en dag imrogon med! Tänkte ta Sarah till poolen några timmar imorgon förmiddag och på tisdag med. Skulle vara skönt att komma ifrån datorn lite! På fredag ska hennes BFF vara här hela dagen, så då kan jag ju jobab hela dagen igen om det behövs...

Men nu känner jag att ett par timmar vid poolen blir perfekt, så ser fram emot det! :-)

No comments: