Monday, June 18, 2007

I have joined the dark side...

5 comments:

Annika said...

Ha, ha, ha, ha, ha!!!! Yes, indeed!!!
Men det är bara trädgårdsskor va??? BAH!!! :-)))
Sköna va?

S w e F l o said...

Call me Mrs. Duck Feet! Jag har gått och blängt på dem länge, och dottern var så glad för sina... Alla säger ju at de är så sköna så jag var tvungen till slut. Jag jobbar ju hemma, inget tvång att klä upp sig alls, så dessa passar min oerhört slappa Florida-stil! Nu hoppas jag bara att jag inte kommer att gå omkring överallt med dessa! Men på planet blir de nog perfekta, som JaCal sa, gott om plats för fossingarna att svälla och ha sig!

Toini said...

Förmodligen kommer dom att användas utanför hemmet också. :-)

Men men dom är ju sköna!

Anne said...

Haha, jag har också länge kikat men inte slagit till än. Frestelsen är stor så snart är jag nog också en medlem i klubben.... Snygg färg på dina.

Monica said...

Jag har förstått att de ska vara väldigt sköna, så nu har båda kottarna var sitt par och jag har köpt med mig till Sverige också!

Kul jobb du verkar ha med dina översättningar. Kul att lära lite om ämnen som man inte hade sökt upp själv...bidrar ju till en vidd av kunskaper! :)