Saturday, June 30, 2007

En liten lista igen!

Här är en ny lista, det var ju ett litet tag sedan. Kopiera gärna!

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Kommer inte ihåg.

2. Hur mycket kontanter har du på dig? Inga alls, brukar bara vara ett par korvören om jag ör på stan, jag använder mest mitt betalkort.

3. Vilket ord rimmar på "test"? Fest.

4. Favoritplanet? Jorden.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Unknown och ett numer jag inte känner igen. Brukar inte svara på dessa sorter eftersom jag ger ut mitt mobilnummer till ytterst få…

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Använder bara en, Sitting on the dock of the bay med Otis redding.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? Ett vit gammalt linne.

8. Sätter du etiketter på dig själv? Nej.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? Jag är barfota just nu, hade ett par GAP flipflops innan.

10. Ett ljust eller mörkt rum? Ljust, men gillar mer mörkt vid sovdags.

11. Vad gjorde du vid midnatt? Kollade på TV.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? "Ingen bebis" - jag hade frågat min kompis i Sverige om hon hade fått sitt barn ännu, hon är typ 1,5 veckor över tiden!

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? Inte långt härifrån, typ nästan tvärs över gatan som går utanför vårt kvarter.

14. Vilket uttryck använder du mest? "I love you!" skulle jag nog gissa.

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Min hund Bob.

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Det var Bob det med!

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Har kämpat med halsfluss och bihåleinflammation, så hostmedicin med kodein i ett. Annars bara mediciner som Prednisone, Synthroid och antibiotika.

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? Det är längesedan, I am all digital, baby!

19. Vilken ålder har varit bäst hittills? Känns bra med 33, alla stadier har ju bra och mindre bra perioder.

20. Din värsta fiende? Min dåliga hälsa.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? Min dotter.

22. Vad var det senaste du sa till någon? "Are you all done" innan jag tog dotterns middagstallrik.

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? Pengarna tack!

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? Mig själv, kanske, fast kroppen inte funkar som den ska…

25. Senaste låten du lyssnade på? I bilen, nån gammal goding... kommer inte ihåg vilken!

No comments: