Friday, February 6, 2009

Nominering!


Oj, tack Nika!

Bloggen har blivit prisnominerad av Nika i Ohio!

Ska lista fem saker som jag absolut inte kan vara utan och sedan nominera 5 st som jag vill ge utmärkelsen till.


1. Man, barn och hundisar. Utan dem vore det ju inte speciellt kul alls...


2. Resten av familjen och vännerna i Sverige.


3. Min dator, den är verkligen en livslina för så många delar av mitt liv.


4. www.Lingo.com, de ser till att jag kan ringa på min vanliga telefon hur mycket jag vill till de ovan nämnda...


5. Min nya Sony Reader, helt kanon, kan ladda hur många böcker som helst där, aldrig utan böcker numera...

Och nu till 5 personer som jag nominerar, det blir svårt för det finns så många bra bloggar där ute:

Saltistjejen i NY (Anna)
Mitt liv i Toscana (Veronica)
Tainia O i Connecticut
Petchie's adventures
Moster Lotte i Visby



3 comments:

Taina said...

Oj, vad förvånad jag blir. Och glad såklart!Jag är så ny på det här, men tycker att det är himla kul, både att skriva och läsa andras.
Ha en jättebra helg!

Saltistjejen said...

Jag blir så glad vöer din nominering! Barnsligt glad faktiskt. Och rörd. Tack!!!
Kramar!!

Petra H said...

Jag med, barnsligt glad! Tack så jättemycket! JAg har inte uppdaterat bloggen på några dagar men tar nya tag imorgon...
Hoppas att ni har haft en fin helg!
Kram