Tuesday, December 13, 2011

Gaaah!

Jag blir vansinnig!

Jag tog mod till mig och fixade ner TVn på en filt och avlägsnade ungefär 60 skruvar, fick av bakdelen (hittade bla. en död kackerlacka, blä!)

Visar sig att jag har FEL DELAR!!! Det stod på sidan jag köpte dem på att "de är kända att passa modell XXX". Min exakta modell. Så inte fallet!

Fördelen är ju nu att jag vet exakt vilken modell som krävs. Nackdelen är att INGEN verkar ha den delen. Inte på lager någon jäkla stans!

Va?

Väntar på svar nu från de jag köpte den felande delen från för att se när de kan tänkas få in den nya. På en annan sidan stod det att den finns i lager åter den 11:e januari! SÅ länge vill jag INTE vänta! Alls!

Så vi får väl se hur det går det här. Helt övertygad om att jag kan byat själv dock nu när jag sett hur det ser ut.

Suck.

Här ligger TVn och väntar på att bli uppfläkt

Massa mojjenger därinne

Så här ser den ena panelen ut som ska bytas

Så här ser de felaktiga panelerna ut - stolpskott!

No comments: