Monday, December 19, 2011

Måååndag

Ja men se, det tar sig, som mordbrännaren sa!

Har nu tracking number för TV-panelerna. De kommer på fredag. Innan jul!

Min mor har äntligen fått sitt julpaket! Tog tre veckor innan det kom fram!!!

Fick massor av pengar idag, tjoohoo! Så skönt att få ordning på torpet. Nu ska jag åka och handla lite mat, vilket inte är enkelt när jag fortfarande har noll lust att laga mat. Ikväll slipper jag i alla fall, eftersom jag ska ta ut min man och dotter på middag och fira att det är exakt 13 år sedan vi (ja jag och mannen, alltså) gifte oss. Tiden har gått snabbt får jag säga!

Imorgon blir det en massa jobb, och som tur är ska Sarah till sin BFF på play date. På onsdag ska de vara här, så då blir det nog mest en städardag, även om jag dock har två små projekt som kommer in på onsdag.

Så att summera så känns allt lite plåttrigt just nu, men samtidigt verkar allt fixa sig.

Har endast fått paketet från Ken ssyster. Hoppas resten hinner fram innan helgen! Min systers kommer dock troligen inte förrens efter jul, med tanken på att det skickades idag :-), men annars borde allt hinna fram tycker jag nog.

Var och klippte mig idag, klippte 5 cm, vilket kändes riktigt bra.

Nej, nu får jag sätta fart på fläsket!

No comments: